8 steps before the “Big Day”
Η πρώτη επαφή με τον/την ενδιαφερόμενο/η πραγματοποιείται είτε στον χώρο του Comme ça, είτε στον επαγγελματικό χώρο του event planner. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι είναι κάτοικοι εξωτερικού ή άλλης πόλης, η χρήση skype, emails και τηλεφωνημάτων δίνει τη λύση.
Στο πρώτο ραντεβού η γνωριμία με το ζευγάρι ή τους οικοδεσπότες της εκδήλωσης, η περιγραφή του concept του event, η κατοχύρωση ημερομηνίας και η ανάλυση προσωπικών προτιμήσεων θα δώσουν το έναυσμα για τον σχεδιασμό ενός bespoke ανθοστολισμού.
Εν συνεχεία, η παρουσίαση λεπτομερούς πρότασης με προβολή φωτογραφιών από τα προτεινόμενα λουλούδια, η δυνατότητα δειγματισμού συνθέσεων και η επιλογή υλικών οδηγούν στην έκθεση του επιθυμητού κόστους για τον πελάτη.
Επόμενο και σημαντικό βήμα είναι η επιβεβαίωση του τελικού πλάνου, με δυνατότητα αλλαγής ορισμένων σημείων έναν μήνα πριν από την ημερομηνία πραγματοποίησης του event.
Λίγες ημέρες πριν από την εκδήλωση, τα λουλούδια φθάνουν στην Ελλάδα αεροπορικώς ή οδικώς και έπειτα αποθηκεύονται στο εργαστήριο του Comme ça στις ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίας και φύλαξης.
Mία ημέρα πριν από την εκδήλωση, oι συνθέσεις των λουλουδιών προετοιμάζονται και η κατασκευαστική ομάδα του Comme ça φροντίζει τις τελικές λεπτομέρειες.
Η ημέρα πραγματοποίησης του event φθάνει και οι συνθέσεις των λουλουδιών συσκευάζονται για παράδοση. Ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα φροντίζουν για την ασφαλή μεταφορά και τοποθέτησή τους στον χώρο διεξαγωγής του event.
Η Ιουλιέττα επιμελείται προσωπικά την άριστη τοποθέτηση των λουλουδιών στον χώρο σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει ορίσει με τον πελάτη ή τον εκάστοτε event planner, ενώ η τελειομανία της, τής επιτρέπει στην περίπτωση ενός γάμου να παραδώσει η ίδια τη νυφική ανθοδέσμη στον γαμπρό πριν από την τέλεση του μυστήριου.
Τίποτα δεν πετιέται! Με τη λήξη της εκδήλωσης, το εξειδικευμένο συνεργείο αναλαμβάνει τη συλλογή των εναπομεινάντων λουλουδιών, τα οποία εν συνέχεια παραδίδονται στους οικοδεσπότες της εκδήλωσης προς διακόσμηση των ιδιωτικών τους χώρων.